سوالات متداول شما

گریم داماد

آیا گریم داماد که انجام میدین طبیعی هست؟بله کاملا طبیعی و غیر قابل تشخیص اطرافیان.

آیا مدل موها و گریم داماد تا آخر شب میمونه؟بله کاملا فیکس میشه و تا آخر شب که چه عرض شود تا فرداشم ثابت میمونه هیچ جای نگرانی نیست بشرطی که خودتون هم مراقبت کنید دست تو موهاتون نکنید و آب به سر و صورت و موهاتون نزنید.

ابرو هم بر میدارین برای گریم داماد؟ترجیحا طبیعی باشه و از حالت مردونه خارج نشه بهتره مگر اینکه آقا داماد خودشون درخواست کنن.

از کی موهامونو نزنیم برای روز دامادی؟بسته به رشد موهاتون داره ولی معمولا ۴۰ تا ۶۰ روز کافیه و اگر هم خواستین موهاتون رو اصلاح کنید حتما به آرایشگری که قراره برای روز دامادی کاراتون رو انجام بده مراجعه کنید.تا با توجه به مدل مویی که برای دامادی قراره طراحی بشه موهاتون رو مرتب و اصلاح کنه.

آیا لازم هست که برای دیدن کارها و رزرو حضوری بیاییم ؟

نه هیچ اجباری نیست در صورت تمایل میتونید حضوری بیایین برای مشاوره و رزرو در غیر این صورت همه کارهای مشاوره رزرو تلفنی انجام میشه و اگه نیاز باشه عکس آقا داماد رو برامون ارسال می‌کنید.

من برای روز دامادی باید ساعت ۷ صبح آماده باشم آیا امکانش هست؟بعله آرایشگاه داماد برتر از ساعت ۴ صبح آماده خدمات دهی به دامادهای عزیز میباشد.

داماد باید چند روز جلوتر برای رزرو و هماهنگی اقدام کنه؟هرچی زودتر اقدام کنید در اولويت انجام کارهاتون در روز مراسم هستین ولی در کل ۱ ماه تا ۲ روز قبل مراسم هم اوکه هست.

میتونیم همراه با خودمون بیاریم؟بله

آیا میتونیم فقط برای فرم دادن و طراحی مدل مو و پاکسازی رزرو کنیم یعنی گریم داماد انجام ندیم؟بله در این صورت مبلغ گریم از مبلغ کل کسر میشه.

آیا کار همراه داماد هم انجام میدین؟بله فقط باید شب قبل تعداد نفرات و ساعتش هماهنگ بشه.

آیا شما ماشین عروس و دست گل هم تزئین میکنید؟بله با بهترین کیفیت و بهترین قیمت در پارکینگ اختصاصی خودمون تزئین میکنیم و آقا داماد هم میتونن از نزدیک ماشین عروس در حال گل زدن رو ببین و نظرشونو اعلام کنن.این کار در صرف جویی زمان و هزینه به شما خیلی کمک میکنه و حجم قابل توجهی از استرس رو از دوشتون برمی‌داره.

امکانش هست لباس های دامادی رو بیاریم آرایشگاه داماد آماده بشیم؟ بله حتما

موادی که برای گریم داماد استفاده میشه امکانش هست ماسیده شه یا به لباس مالیده شه؟

در صورتی این مشکلات پیش میاد که از مواد آرایشی غلیظ و نامرغوب و فیک استفاده شه اگر از مواد اورجينال استفاده شه به هیچ عنوان این مشکلات پیش نمیاد البته استفاده از مواد اورجینال هم نیاز به یه گریمور حرفه‌ای و کار بلد داره که حداقل 500 تا داماد درست کرده باشه.