دسته‌ها
سالن آرایش داماد برتر

آرایشگاه مردانه داماد برتر

اولین و تخصص ترین آرایشگاه داماد در تهران با بیش از ۱۵ سال فعالیت در زمینه چهره پردازی گریم و طراحی مدل موی داماد و هزاران نمونه کار از قبل و بعد داماد.

افتخار کسب 99% رضایت دامادهای عزیز.

با گریمورحرفه ای سینما.

داراى مدرک بین المللى از کمپانى گیریماس وکریولان

✨️شما هم میتونید یکی از دامادهای برتر ما باشید✨️

مشاوره و رزرو👇

موبایل:
09121211564
09126344979
تلفن:
26149620 پاسداران.نیاوران

88699924 شهرک غرب


پرهام احمدپور مدیریت سالن داماد برتر

[02:04, 08/06/2021]

چند دقیقه ای با ما باشید و درمورد آرایشگاه داماد برتر و خدمات اون آشنا بشید.

آرایشکاه داماد برتر از  سال 2007 تاسیس شده و تا الان افتخار اینو داشته که به بیش از 6000 داماد خدمات حرفه‌ای ارائه بده، لازم هست بدونین که آرایشگاه داماد برتر از سال 2007 به صورت تخصصی در امر گریم داماد فعالیت داشته و اولین آرایشگاه تخصصی داماد در تهران است.

و خوشبختانه آرایشگاه داماد برتر تو این مدت در راستای خدمات حرفه‌ای به آقا دامادهای عزیز قدم های محکم برداشته  و به یاری و لطف خدا پر قدرت تر از قبل با تکیه بر دانش و مهارت و تجربه خود توانسته است رضایت کامل همه ی داماد هارو جلب کند به طوری که وقتی حرف از داماد وگریم داماد میشود همه آرایشگاه داماد برتر را در این زمینه حرفه ای و متخصص بدانند.

در آرایشگاه داماد برتر علاوه بر خدمات گریم داماد خدماتی چون فشیال پوست اصلاح و طراحی مدل و استایل مو با توجه به تراکم موها شکل و ساختار چهره و موقعیت اجتماعی

کراتین مو پروتز مو بوتاکس مو ویتامینه مو میکروبیلدینگ ابرو  مانیکور و پدیکور… انجام می‌شود.

موقعیت مکانی آرایشگاه داماد برتر

شعبه اصلی پاسداران

شعبه 2 شهرک غرب

نکته مهم در مورد گریم داماد

لطفا گریم داماد را با آرایش اشتباه نگیرین بعضی‌ها معتقدند که داماد نباید گریم شود چون کاملا زنانه و مصنوعی به نظر می‌رسد البته این از صدقه سری بعضی از همکاران محترم و تازه کار است که هیچ تجربه و تخصص در رابطه با گریم داماد ندارن و طوری وانمود میکنن که حرفه ای هستن ولی متاسفانه در روز مراسم آقا داماد با یه خروجی کار ضعیف و تابلو روبرو میشه.

گریم داماد علاوه بر تجربه و تخصص نیاز به این دارد که یه فرد با اعتماد به نفس بالا و کار حرفه ای با توجه به چهره و استایل و حتی رنگ کت شلوار داماد و آنالیز درست از همه اینا بتونه یه کار کاملا تاپ و متفاوت و البته طبیعی ارائه بده.

پس دیگر نگران روز دامادی خود برای آرایشگاه نباشین ما به شما این اطمینان را میدیم که بی شک شما هم میتونید جزو دامادهای برتر این مجموعه باشین برای بازدید از نمونه کارهای داماد هم میتونید حضوری تشریف بیارین و هم به پیج اینستاگرام ما سر بزنید و در صورت  تمایل رزروتون رو انجام بدین.

در ضمن دامادهایی که برای دومین بار میخوان از خدمات این مجموعه استفاده کنن شامل 50% تخفیف میشن.(آتلیه مهمونی عروسی واستفاده اون حتی برای اقوام درجه یک )هم امکانش میسره و میتونن از این تخفیف استفاده کنند و نکته خیلی مهم این که سالن داماد برتر این آپشن رو برای شما دامادهای عزیز مهیا کرده که شما میتونید قبل از مراسم با عروس خانم تشریف بیارین(در صورت تمایل) و یکبار برای اطمینان خاطر تست گریم و استایل مو به صورت رایگان انجام بدین و در صورت رضایت برای رزرو اقدام کنید

تفاوت سالن داماد برتر با سالنهای دیگه علاوه بر کار تخصصی و حرفه ای اینه که تونسته یه جای مناسب و دنج و آرام را برای آقا دامادهای عزیز فراهم کنه.

مدل موی داماد باید با توجه به سن وموقعیت اجتماعی و البته نظر خود داماد طراحی بشه و مدل موی داماد قبل از مراسم طراحی و تائید میشه، یعنی چی؟ یعنی اینکه چند روز قبل از مراسم(۲ تا ۴ روز )آقا داماد تشریف میارن برای اصلاح و انتخاب مدل مو ما با توجه به چهرشون و تراکم موهاشون موقعیت اجتماعی ... چنتا مدل مو ارائه میدیم تا یکیش برای روز مراسم انتخاب شه یعنی اینجوری نیست که یهویی روز مراسم با یه مدل مو عجیب غریب یا مدل مویی که سلیقه شما نیست روبرو بشین.
مدل موهای داماد جوری فیکس میشه که به هیچ وجه بهم نمی‌ریزه ما این تضمین به شما میدیم تا وقتی که نخوابیدین و یا دوش نگرفتین مدل موهاتون خراب نشه.
پس اصلا نگران مدل موهاتون و ماندگاری اون تا آخرشب نباشین.

و اما گریم صورت

گریم داماد به این دلیل انجام می‌شود که در آتلیه هنگام گرفتن عکس های جشن عروسی صورت داماد هماهنگ تر با صورت عروس به نظر برسد چون به هر حال زیر نور فلاش دوربین عکاسی تمام خطوط دور چشم و پیشانی و لکه ها و چند رنگی های صورت بیشتر به چشم می‌خورد و به این ترتیب صورت عروس و داماد با همدیگر هماهنگ و شیک خواهد بود.

نکته ای دیگر که در میکاپ و گریم داماد در جشن عروسی رعایت می‌شود این است که مواد میکاپ و گریم که برای آقایان استفاده می‌شود موادی براق و یا چرب نیست و این خبر خوبی برای آقایانی است که مخالف میکاپ صورتشان در جشن ازدواج هستند.

ما این اطمینان رو به شما میدیم موادی که برای گریم آقایان استفاده می‌شود به هیچ وجه به چشم نمی آید و کسی متوجه تغییر صورت آقا داماد با لوازم ومواد میکاپ نخواهد شد.

و اما پاکسازی پوست داماد به این دلیل انجام میشه که قبل از گریم حتما صورت باید صاف و یکدست و بدون چربی و گرد وگبار باشد این موضوع خیلی مهم باعث میشه که در موقع گریم کار حرفه ای تر انجام بشه و گریم خیلی طبیعی بشینه رو صورت و یه تغییر مثبت و فوق العاده انجام شه ولی این کار نیاز به مهارت و تخصص بالایی داره و با تیم کاملا حرفه ای ما، میتونین یه تغییر عالی رو صورتتون تجربه کنین

پاکسازی و جوانسازی تخصصی پوست

موادی که برای پاکسازی پوست استفاده میشود خیلی مهم هست چون هر پوستی رو باید با مواد خاص خودش پاکسازی کنین پوست خشک، پوست چرب یا پوست متعادل.برای دریافت یه خدمات حرفه ای پوست لازم است که از یه متخصص پاکسازی پوست مشاوره بگیرین و اون متخصص باید با پوست های مختلف و ساختار آن آشنایی کامل داشته باشه.

چند نکته در مورد گریم داماد

برای انجام یه گریم حرفه ای داماد حتما لازمه که پاکسازی پوست به صورت سطحی انجام شه (دقت داشته باشید که پوست نباید ملتهب یا متورم بشه)این امر باعث میشه گریم کامل بشینه رو سطح پوست داماد و همه منافظ پوست رو پرکنه و گریم طبیعی و یکنواخت جلوه بده با این کار ماندگاری گریم داماد هم بیشتر میشه و هم داماد استرس اینو نداره که بعد از عکاسی گریم داماد بهم بریزه یا شب تو مراسم گریم کامل پاک شده باشه.البته برای یه گریم حرفه ای و طبیعی برای داماد خیلی مهمه که مواد گریم داماد حرفه ای و از برند معروف باشه تا ماندگاری گریم داماد هم بیشتر بشه و هم یه خروجی عالی و با کیفیت داشته باشید.مواد بی کیفیت فیک تو بازار زیاد هست باید مراقب باشید تا انتخابتون درست باشه.در غیراین صورت کرم پودرهای چرب و مرطوب و زنانه با حجم زیاد یا مواد نامرغوب و فیک نمیتونه رضایت یه داماد رو در روز مراسم به خودش جلب کنه.

نکته مهم برای گریم داماد

از لوازم آرایش زنانه استفاده نکنید از مواد چرب و برق دار استفاده نکنید این کار گریم داماد را مصنوعی و زنانه میکنه.و احتمالا پیرهن سفید داماد رو هم رنگی کنه این بدترین حالت ممکن برای یه داماد هستش.

همه میدونیم که داماد روز مراسم استرس زیادیو متحمل میشه و ما تضمین می کنیم با فراهم کردن یه محیط آرام و دنج به دامادهای عزیز آرامش و انرژی خوب هدیه دهیم.

آرایشگاه داماد برتر آفر ویژه ای برای همکاران عزیز در این زمینه در نظر گرفته است. همکاری با آرایشگاه عروس آتلیه گل فروشی و تشریفات مجالس و هتل های VIP آموزشگاه ها و حتی ارگانهای دولتی و خصوصی و همکاری با کارگردان های عزیز سینما و تلویزیون.

آرایشگاه داماد برتر با توجه به آنچه از نامش پیداست، دامادی را تداعی می کند که در شب مهم ترین تصمیم زندگی اش باید به راستی برتر از همه باشد.

آرایشگاه داماد برتر بیش از یک دهه در این حوزه فعال است اما این بار این امر مهم در بستر یک سایت با رویکردی علمی و موشکافانه سعی در جلب رضایت حداکثری داماد هایی دارد که با توکل به خداوند سعی در بنیان گذاری امر مهمی چون تشکیل خانواده را دارند و گروه داماد برتر فارغ از جزئیات این سنت مقدس که در تمام دنیا مرسوم است به همکاری هر چه بیشتر با آقا دامادهای عزیز می پردازد.

مهم ترین عامل اصلی در تمام استارت آپ ها، گسترش پذیری موضوع آن فرآیند می باشد که داماد برتر با تکمیل کمیت های مورد نیاز از یک مراسم تمام عیار به صورت مجازی و حقیقی به هماهنگی می پردازد.

همیشه از دغدغه های دامادهای عزیز هماهنگی های کارهای شب عروسی و سپردنشان به نزدیک ترین خویشان برای اینکه آسوده خاطر باشند بوده است و این امر طی سالیان نزدیک به شکل و شمایل مختلف و تقسیم کار بین گروه های مختلف فیلم بردار، گریمور، آرایشگر، سفره عقد چین، گل فروش، تزئیناتی و گروه های دیگر بدل شده است، اما این امر مهم با توجه به هزینه های زیادی که در بر داشته با لعاب و رنگ و عقاید مرسوم و وابسته به اقتصاد ارتباط تنگاتنگ داشته است.

سالن داماد برتر
اولین و تخصصى ترین مرکز داماد ایران
با ارائه خدمات متفاوت و حرفه اى
در محیطى آرام و دنج مناسب داماد

امکانات

پارکینگ اختصاصی برای ماشین عروس

اتاق پرو برای دامادها و همراهان عزیز

اتاق ماساژ و اسپا

حمام اختصاصی داماد

 مهمترین اصل کاری ما رضایت کامل دامادها و مشتریان عزیز از تمامی خدمات مجموعه است ما تمام سعی مون بر اینه در انتهای کار یه خاطره خوب براتون بسازیم و لبخند رضایت بخش شما عزیزان را ببینیم و انرژی بگیریم.باعث افتخار است که برای بهترین و مهمترین روز زندگیتون مارو انتخاب می‌کنید.

گریم تخصصی داماد

گریم ناصر زینعلی
گریم متعادل سازی چهره
گریم در آرایشگاه داماد برتر

پیرایش داماد در تهران
_ ارائه راهکار جهت دامادهاى با موهاى کم پشت، موهاى بلند، موهاى فر و مجعد

_ پاکسازى و شاداب سازى پوست از بهترین محصولات روز دنیا

_ مشاوره تلفنى و حضورى به آقا داماد هاى عزیز.


ساعت کار سالن از ساعت 4 صبح تا 10صبح داماد.

از ساعت 12 تا 9 شب سایر خدمات آرایشگاهی.

_ عروس خانم ها میتوانند براى دیدن نمونه کارها و رزرو با آقای داماد حضورى تشریف بیاورند.

_ امکان تست گریم و مدل مو قبل از رزرو

نگران گل ماشین عروس و دست گل عروس نباشید.
سالن داماد برتر مجهز به تیم حرفه اى و با سابقه در زمینه گل آرایى ماشین عروس و دسته گل در پارکینگ اختصاصى مجموعه برتر میباشد که از ٣٠٪ تخفیف ویژه به علاوه صرفه جویى در زمان برخوردار است.
همین حالا تماس بگیرید.

پیرایش داماد برتر



[02:07, 08/06/2021] Parham 1: یکی دیگر سرویس های آرایشگاه داماد برتر خدمات در محل هست که شما میتونین یک روز قبل با ما تماس بگیرین و آدرس مشخصات خودتون رو بگین و به همین راحتی از خدمات هیرکات ما استفاده کنین با افراد کاملا مجرب و حرفه ای و دوره دیده که زیر نظر خود آقای پرهام انجام می‌شود (شما میتونین برای افراد سالمند کودک نوجوان و افراد ناتوان از این سرویس استفاده کنین افراد ناتوان شامل ۵۰٪ تخفیف میشن. با رعایت کامل پرتوکل های بهداشتی و لوازم یکبار مصرف و استریل و استفاده اجباری از دستکش لاتکس و ماسک مخصوص  حتی شما میتونین بعد از خدمات، نظر و پیشنهاد خودتون رو در سایت برامون بنویسین. ما مطمئن هستیم که با یک بار امتحان با کار کاملا حرفه ای و متفاوت شگفت زده خواهید شد.

آرایشگاه مردانه داماد برتر

  • کراتین مو در آرایشگاه داماد برتر

    اگر موهای وز و فر و دمیج شده داشته باشید حتما از این وضعیت خسته شده و به دنبال راه حلی مناسب برای رهایی از این وضعیت میگردینبهترین و مناسب ترین گزینه کراتین مو هست اگه دوست دارین در مورد کراتین مو و فواید آن و مطالبی در مورد آشنایی با کراتین مو داشته باشین […]


آرایشگاه داماد برتر اولین آرایشگاه تخصصی داماد در تهران با ارائه بهترین خدمات در زمینه گریم و مدل موی داماد.

مدل موی فید یکی از مدل موهای جذاب و پر طرفدار مردانه

گریم آقای بهنام تشکر عزیز توسط آقای پرهام احمدپور